PZU dla bezpieczeństwa – przygotowanie do nowej akcji prewencyjnej

PZU wkrótce rozpocznie poszukiwanie podmiotu, z którym będzie współpracował przy projekcie prewencyjnym, dotyczącym przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze i wypadkom drogowym.

Celem programu będzie poprawa bezpieczeństwa i nakłanianie do zmiany niewłaściwych zachowań uczestników ruchu drogowego. Projekt marketingowy będzie kontynuacją i rozwinięciem wcześniejszych edycji akcji „Stop Wariantom Drogowym”.

Podmiot, który zostanie wybrany, zajmie się stworzeniem koncepcji programu prewencyjnego obejmującego miedzy innymi: kampanie reklamowe ATL/BTL/eventy/ambienty/działania niestandardowe, działania PR w tym działania w mediach społecznościowych, zaangażowanie podmiotów współpracujących z PZU w obszarze prewencji – Policja, OSP/PSP, organizacje motoryzacyjne, fundacje zajmujące się bezpieczeństwem, zaangażowanie wolontariatu pracowniczego oraz koordynacją działań.

Podmioty, które chciałby ubiegać się o zaproszenie do udziału w postępowaniu przetargowym powinny do 4 stycznia podjąć kontakt z Biurem Komunikacji Korporacyjnej: Piotr Glen, pglen@pzu.pl.